22 feb. 2011

Despre psihologi

Mintea noastra este un loc frumos si foarte complicat. Desenam cercuri, triunghuri, spirale si alte figuri geometrice.
Uneori insa nu terminam triungiurile, ne trezim inchisi in propriile cercuri sau alunecam pe spiralele panicii si suferintei. De fiecare data ne aflam in situatii limita din care nu suntem capabili sa iesim singuri.
Un psiholog nu-ti va arata niciodata calea dar te va face sa-ti pui intrebari si sa-ti gasesti propriile raspunsuri. Pana la sfarsit vei pune o ordine linistitoare intre toate aceste figuri geometrice, le vei termina sau inchide pe toate. Iar rezultatul este de-a dreptul fantastic si… linistitor!
Sursa: PixMe
Cândva, demult, am avut nevoie de un psiholog. Am apelat la unul şi timp de câteva luni mi-a fost mai bine. Găsisem răspunsuri la întrebările care nu-mi dădeau pace, învăţasem să am încredere în mine şi să continui să lupt, să merg înainte.
Au fost momente în care îmi doream să pot ajuta şi eu oamenii, să le pot fi alături  şi să conteze sfaturile mele.
În ultimul timp oamenii sunt din ce în ce mai suspicioşi şi psihologii sunt catalogaţi drept oameni care vor doar să fure fără să ajute în vreun fel. Poate că unii chiar nu ştiu să îşi facă meseria iar cei care trec prin cabinetele lor, se întorc acasă fără nicio mulţumire. Oricum, efectele încep să apară pe parcurs.
Eu îi apreciez pe cei care ştiu şi încearcă să cunoască ce se ascunde în sufletul unei persoane şi ce o frământă.
Voi ce părere aveţi despre psihologi? Aţi apela vreodată la unul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu